Zeynaaa0101 bende 14ümki canım hiç bilmiyorum ilk doğumum olacak. Çok su içmek sola yatmak iyiymiş diye duydum. Ama bu bebekler kordonla doğuyor genelde merak etme anladım seni çok erken diyorsun da, bence çok erkenden çoğu kişiye söylemiyorlar. Doktorunla konuş Bi sen o rahatlatır seni