y-eda sakın üzülme lütfen olacağı varsa her türlü oluyor ben çok zor bir gebelik geçirdim eşimle boşanma davasına kadar gitti 4-5 ay ayrı yaşadık psikolojim pertti günde 1 paket sigara içtiğim oluyordu son 1 ayımızda barıştık allaha şükür bebeğim şuan 15 günlük ve çok sağlıklı kendini üzmeye yıpratmaya değmez ama sen daha sağlıklı bir gebelik geçirmek için yinede içme 🩷 allahım inşallah sana sağlıklı bir bebek nasip eder ❤️