Aysenurcineli ug_fa-3diplomalianne valla dış gebelikten ameliyat oldum 2 doz met. İğne oldum dış gebelikti tanısı
ug_fa-3diplomalianne Aysenurcineli Allah Allah çok saçma anlam veremedim yani dış gebelik rahme ilerlemez ama bilemedim neyse geçmiş zaman Rabbim tekrarını yaşatmasın beterinden de korusun 🤲🏼
Rsahbaz y-eda ben iki kez beta yaptım ama 1 hafta aralıkla benimde yavaş ilerliyordu geç döllenmeymiş
Gmzgkck_ y-eda 5 haftalik hamileyken bebek gözükmez zaten değerinizde gayet iyi doktorunuzu değiştirin.
Nslhn_dyg y-eda beta 4000 lerde keseyi gördüm ama bebek yoktu 1 sonraki hafta yolk sacı oluştu ondan da 1 hafta sonra bebeği gördüm çok erken daha bebeği görmek için başka doktora görünmenizde fayda var bnce
Joye y-eda 5 haftalıkken herhangi bir belirti olmaz ama kese gözükse hatta bebek gözükse dahi bu tarz tam %60 artmayan betalar genellikle sağlıksız gebelik oluyor. Benim malesef 2 tane tecrübem oldu aynen bu şekilde betam iki katına hiç çıkmadı. Kese göründü yolk salk gözüktü. Sonraki hafta bebekte gözüktü ama sonra kalbi hiç duyulmadı. İnşallah yanılırım 💐
myangelson y-eda farklı bir doktora gitmeni tavsiye ederim. Hamileliğimi öğrendim kan verdim ardından ikinci kez kan verdim doktor tamam tekrar kan vermene gerek yok 1 hafta sonra kese görmeye gel dedi gittim keseyi gördük 5 haftalık zaten kese görüldükten sonra beta da bakılmıyor. bebek ne zaman görürüz dedim daha dur bismillah keseyi yeni gördük bebeği 7. Haftada falan görürüz çok erken dedi 🤷🏻♀️ 7. Haftada bebeği gördük
y-eda Aslında bu şekilde olup sağlıklı bi gebelik geçirende var. Maalesef kürtaj düşük geçirende var sanırım kızlar sabredip bekleyeceğiz bugün tekrar doktorun dediklerini aldırmayıp kendime dikkat ediyorum olur olmaz onu Allah bilir. Pazartesi başka bir doktora gidicem gelişmeleri yazarım hepinize çok teşekkür ederim Allah hepimizin istediğini tez zamanda hayırlısıyla versin.Dualarım hepimizle
hayalim35 y-eda 6 haftalıktım kese gözüktü 2 hafta snra gel kalp atışına bakalım dedi daha çok küçük bnce 1 hafta snra başka doktora gidebilirsin
y-eda Banada doktor 2 hafta sonra gel dedi ama şuan 5 gündür falan kahverengi lekeler geliyor bugün biraz yoğun geldi ama doktora gitmedim hayırlısı artık.
1cocuk y-eda benimde düzensizdi ilk ogrndigim de heyecanla doktor gitim doktor bunu kimyasal olduğun soyledi ama benim betam hiç bir şekilde düşme olmadı hasta da olamadı sonra devam etim kan vermeye 6+2 Ken bebeğim gördüm
orkide123p3t Ben de 5. Hafta dayım beta takibi falan yapmadık ilk kan testi verdim beta yüksek tamam bidaha yapmadık kese büyüyor mu buna baktık gerçekten sıkıldım ya doktorların kürtajı bu kadar kolay ağızlarına almalarına
myangelson 1cocuk merak edip eski postlarina baktım da sende kimyasal gebelik denilecek bir düşük artış yokmuş ki neye göre kimyasal denmiş en az %66 oranında artış olması gerekiyor diyor doktorlar seninki de 66 dan fazla artmış🤷🏻♀️ umarım kimyasal diyen doktorla devam etmiyorsundur 😅🤦🏻♀️
travmatikzat y-eda benimde sizin gibi olmuştu , yavaş yavaş arttı , Dr sağlıksız gebelik dedi düşük olur ya da bebeğin kalp atışları olmaz dedi , Şuan oğlum 2 yaşında 😊
y-eda Tulayim Rbytkn myangelson Aleyna4161 Kızlar maalesef düşük yaşadım. Evet başka doktorada gittim psikolojik olarak kötüydüm tatile gidicektim ama sıkıntı olur diye gitmedim korudaki doktor git kafanı dağıt çok streslisin dedi zaten düşük yaparsanda denize girdiğin için olmaz olcağı vardır dedi. Tatile gittiğim zaman kanamam başladı daha çok arttı orda doktora gittim düşük yapıyorsun dedi. Kendimi hazırlamıştım aslında hayırlısı böyleymiş napalım şuan hala kanamam devam ediyor. 6 yıllık evliyim bu 2. Düşüğüm beni yıpratan biraz bu oluyor genetik testine gidicez bakalım neler olucakk
1cocuk myangelson hayır gitmiyorum bir kere daha gitim bu sefer keseye laf eti daha 8 haftalık di ondan sonra daha gitmedim