Symm Gjo korkucak hiç bişey yok aksine kendi sancınla doğuracağın için mutlu olmalısın eşsiz bi deneyim yaşıcaksın biliyorum acı veriyo ama sonunu düşün bebeğini eline aldığında eser kalmıcak☺️
Papatya_kokuyo5 Gjo bence acılman olduğu için sancın var kalkıp uzun bir yol yürü duş al ve hastaneye git
Cankurt Gjo kaynanan boş konuşmasın bence hiç ne demek normal doğur doktora gitme ya sağlık söz konusu sen can taşıyorsun doktora git muhtemelen gercek sancı bu
ikimelekannesi28 Gjo 39+6 haftadayım 2 gündür bende de aynı durum var nişan geldi duşa girip çıktıktan sonra geçiyorsa yalancı sancı cnm dün gece duştan sonra uyuya kalmışım bende gerçek olsaydı uyuyamazdım 2.dogum olacağı için tecrübeyle. Sabit 😍