Gjo Kizlar dün geceden beri 10 dk bir 1 dakka seklinde karnımin alt bolgesi ve belim aşırı agriyor uyutmuyorda dogummu bu ne anlayan varsa yazsn çok kötüyüm geceden beri 38hafta 4gunluk gebeyim
Symm Gjo hemen sakinleşip ılık bi duş al bence hastane cok yakın değilsede git doktora benm 3. Hamileliğim Allah kolaylık versin 💕 sancıların başlamıs muhtemelen
Papatya_kokuyo5 Gjo bence acılman olduğu için sancın var kalkıp uzun bir yol yürü duş al ve hastaneye git
Gjo Boş gidip gelmekte istemiyorum belko geçer diye kaynanmla birlikte oturuyorum çok kızıyor hadteneye gittigimde dogal yollarla dogur diyor suyunu bekle ama bu acı mahvetti beni
Zezesevgizede Bende Şuan sancı çekiyorum ama aşırı değil az önce de ayak ayak üstüne atmayı denedim ama olmadı
Gjo Sancı nasıl.olunur bilmiyorum ilk gebeligim ama 10.dk.bir geliyor 1 dakkaya kadar sürüyor ağrı ise belimden karnim alt bolgesine vuruyor belim.kopacakmis gibi hissediyorum
em-ine123 Bende geceden beri ağrılarım var 38+3 şuan daha da şiddetlendi Bebek kasılıyor belimden giriyor sancı doktora gitmeyi düşünüyorum birazdan inşallah bakarlar devlet yakınımızda