Herkesin vücut yapısı farklı kıyas yapmak doğru değil. Ben 20. haftada 8 kilo almıştım herkes çok almışsın diyip durdu, şu an 39. Haftadayım toplam 13 kilo aldım, 3. Trimesterde kilo alımım çok yavaşladı sadece bebek kilo aldı. Hamile kaldığım kilo 58 bu arada. Bana ben 3 kilo aldım 5 kilo aldım diye övünen kişilerin hamile kaldıkları kilo hep 70 üzeriydi e bi zahmet almasınlar yani. Sizin başlangıç kilonuz da gayet iyi o yüzden almanız normal. Kimi en başta alır kimi en sonda çok kilo alır herkesin bünyesi genetiği farklı. Kimseyi takmayın, dengeli beslenin ama kendinizi de sıkmayın kilo almayayım diye, haftada bi kaç kez kaçamak yapılır.