Meryemp Canım benim çok veya az KİME NE ? Herkes kendine baksın yani sonuçta herkesin bünyesi de hamileliği de bebeğin gelişimi de FARKLIDIR. İnsanlar bunu bir türlü anlamak istemiyor ama anlamaları lazım. Burdaki çoğu insan hamile,kimi az alır kimi hiç almaz ki hiç kilo almamak da önemli bir sorun doktorlara göre mesela..Sen egzersiz yap bak evde YouTube videoları var 20.haftada veya 30.ncu haftada şunu yapmalı vs diye. Sabah erken uyanıp yürüyüş yap mutlaka,sonra eve gel uzat bacaklarini dinlen. Çok aktif olmaya çalış eğer riskli bir gebeliğin yoksa..Evde bile hiç boş durma yani hareket halinde ol. Ve en önemlisi bu süreçte onun bunun,hayatında hiç yüz yüze karşılaşmayacagin kişilerin ne dediklerini de asla umursama😉
Umarım sağlıklı ve güzel bir hamilelik geçirirsin,umarım da sağlıkla gelir bebisin💜