Zeymerr ben normal doğum yaptım eşim de girdi bebek çıkınca biraz göğsüme yatırdılar beraber baktık hatta kordonu doktor ona kestirdi çok güzel bir andı asla unutmuyorum ıkınma sırasında da elimi tuttu yani sonuçta çocuğumuz anına şahitlik etmesi güzeldi zorluğu görmesinden ziyade dünyaya geliş anına şahit olması çok duygusal