Zeymerr benim eşim için konuşuyorum girmemeli, benimle mi ilgilenecekler bebeğimizle mi kocamla mı dkslslal adamı kan tutuyor, iğne fobisi var, ameliyat korkusu dikiş korkusu hat safhada… Zaten daha ıkınırken sinir krizine girer benim yerime sezeryane alın karımı canı acıyor diye pat diye tansiyon falan fırlar, bebek çıkarken kalpten gider, doktorlar ona mı yetişicek bana mı dklslslsl (eşimin kalbinde sorun var, kan tutuyor ve iğne falan olup dikiş attıramıyor, hatta dövme yaptırırken 3 kez bayılmış birisi kendisi 🤣🤣) ama kaldırabileceğini düşünüyorsa da mutlaka girmeli. Eşim hep der, keşke bende orda olup elini tutup sana destek olabilsem diye.. Ukte kalacak herifte dkdldlf