Nesli-han55 Yazmelegi_ bizde şehir dışından gelip de hümada doğum yapacam kimliği Kayseri’de mi yoksa ikametgahımızın olduğu şehirde mi çıkaracaz peki bilginiz var mı
Yazmelegi_ Nesli-han55 ikametgah neresiyse orda olur yine de orda danışmaya sorarsınız ama muhtemelen ikametgah olan yer
Nesli-han55 _Sedaa_ maalesef öyle sürekli değişiyor fiyatlar biz tüp bebek yaptırdık en baştan beri hümada takipteyiz sürekli değişiyor doğum paketini önceden almak çok mantıklı ama neyin ne olacağını bilmiyoruz maalesef
Gokaysmom Nesli-han55 hangi doktorun doğum ücreti acaba ersad beyin doğum ücreti 25.000 diye biliyorum
Nesli-han55 Gokaysmom bizim doktorumuz Ahmet Emin Mutlu ama doktor farkı falan demediler genel ücretler bunlar denildi bize
Gokaysmom Nesli-han55 AA şaka mı ben ersad beye gidiyorum ve bana 25.000 lira fiyat çıkardılar normal standart paket bide 🙄
Nesli-han55 Gokaysmom biz 2 hafta bile olmadı sorduk 2 haftada fiyat değişmemiştir heralde bende şaşırdım şimdi sürekli sürekli fiyat mı artar mı öyle 😳😳
cagla9094 Nesli-han55 canım sen de Hüma’ya gidiyordun demi bir şey sorucam sana özel hastanelerde 10 gün içinde ikinci muayene ücretsiz ya Hüma’da da öyle mi ?
tunamomm cagla9094 canım bende 29 Ağustosda hümada doğum yaptım hakan kaya da hakan hoca da 10 gün içinde tekrar gidersen 180 TL ödüyorsun ama diğer doktorlar ücretsiz ve 14 bin 500 e yaptım doğumu
cagla9094 tunamomm çok teşekkür ederim canım geçen pazartesi kontrole gittim bu pazartesi tekrar kontrole çağırdı da onun için sordum tekrar ücret ödemicem o zaman sadece nst için alırlar herhalde
cagla9094 tunamomm yaa öyle mi çok teşekkür ederim canım ben burada yaşamıyorum doğum için geldim de o yüzden bilgim yok öğrenmeye çalışıyorum çok sağol😊