Cannnnur ressamanne_ 14gun gecikmem var maleseff bi turlu o transfer zamanı gelmedii umidim gidiyo🙁 pazartesi kontrolum var inşallah bişey yoktur
busra2000 ressamanne_ kizlar ben anlamadim gebe kalmak isteyenler ilk denemede olmuyormu, aylarca denemekmi gerekiliyor, gebe kalmak isteyenler igne yapmak mi zorunda, yani ne gibi seyler yapmazsa hic bir sans yok, hic bir bilgim yok
FKRKS29 ressamanne_ dün akşam bitti bittikten sonra değerlendirdik ama regl bittinden beri sol kasigim agriyo akıntıda çok boş gebelik dusgu yapmıştım ondan sonra ilk reglm oldu bu kadar erken yumurtalama olmaz herld ama bakalim bizde bu ay bekliyorum insAllah isteyen herkese nasip olur 🥰
Yesimsim Bende adet günümdeyim yarın klomene başlicam bu ay için heyecanlıyım güzel sonuçlar alırız inşallah hepimiz🙏🏻
Cansu777 Yesimsim bende başlıcam yarın inşallah herşey gönlümüzce olsun önce de kullanmıştım ama o zaman olmamıştı 🥹
ressamanne_ @Yesimsim babygirl01 Bsraa9595 Minikkalp04 @busraaa10 Kızlar başladınızmı denemelere nasılsınız sizi unuttum sanmayın 😂
busraaa10 Bende bitmesini bekliyorummm takibe aldım burdan takip ediyo olucamm 🫶🏼😍 inşallah herkes pozitifli bi Eylül ayı görür 🫣😂
Bsraa9595 Bat 26 idi ama dün regl oldum 🌸 İnşallah bu ay beklediğim güzellikler sağlıkla bizi bulur🙏🏼🙏🏼🥰
Minikkalp04 Benimde bugün 5.gunum yarın biticem inşallah ertesi gün ovulasyon basliycam bu ay fa böyle deneyeceğim
Minikkalp04 ressamanne_ valla ben başladım ovulasyon testine bugün 5.testimi yaptım yumurtlamayi bekliyorum ☺️
Bsraa9595 ressamanne_ Döngümün 8.günü bugün, gün aşırı geleni gönderiyorum ve göndermeye devam edeceğim canımm😂 PC uygulamasından takip ediyorum yumurtlama zamanımı, bakalım birkaç ay daha olmaz ise ovulasyon testi sipariş edeceğim🌸 Onun dışında folik asit içiyorum işte. Siz neler yapıyorsunuzz? Ay internette ilişki sonrası hemen ayağa kalkmayın yatakta uzanın falan yazıyor ben geçen ay hiç dikkat etmemiştim buna böyle yapanınız var mı dikkat etmek lazım mı?
Yesimsim ressamanne_ bende ovulasyon testine başladım hala silik 😅 ama tabi değerlendiriyoruz günlerimizi. Ger gün çeviz badem yiyorum bide folik asit tabiki
Minikkalp04 ressamanne_ ay hadi İnşallah valla bu ay birbirimize guzel hayırlı haber vermek dileğiyle inşallah Allah’ım ❤️☺️☺️