Senayan kesinlikle haklisin canım bende ilk bebegime ovulasyonla 8 ay denedim sonra dedim olmuycak heralde bide kistim vardı o ay yasmin kullandim o ay hamile kaldım braknca şaka gbi 😊 2.ise hiç beklmdgm anda oldu sonra kalbi durdu mart ayinda 😔 şimdi bu ay tekrar denmye basladm yumurtlma takibi yaptım bu ayda canım