Hanifemert78 Hicran57 bende bugün kan verdim 8 çıktı yükselir diyolar ama bence sizin kesin var gebelik 25 i gecmis
Sariilayda16 Hicran57 benımde 31 zor tutuyorum kendimi erken gebelik testi yapmamak için sağ kasıgımda deli gibi ağrı var çok nadir gündüz bulantısı ve koku hassasıyeti özellikle fastfood ürünlere karsı göğüslerim şişti ama öyle sancı yok
Hicran57 Hanifemert78 ya daha 5 gün var famera kullandım. Bu ay aslında bel ve kasık ağrım var normalde göğüslerimin ucu acırdı sımdı goguslerimde hiçbişey yok erken gebelik testi de yapmak istemiyorum bilmiyorum kafam karışıl iyice🥰
Hanifemert78 Hicran57 benimde bat 30 kan testinde 8.6 çıktı bakaljm 2 gün sonra yine verecem yükselirsin erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı
Hicran57 Hanifemert78 erken gebelik testi yaptınız negatif çıktı sonra ne zaman kan verdiniz bu arada gebelik var 5’in üstünde olunca var oluyor❤️
Hicran57 Hanifemert78 allahın işi işte idrarda çıkmayıp1 gün sonra kanda çıkıyo ilaç falan kullanıp mı hamile kaldınız
42betultasan42 Benimde adetim 4 gün geçti ağrım vardı kanda 54 çıktı hamile dediler ama guatrim varmış oda çıktı çok yüksek çalışıyor dediler düşük telikem varmış
Hanifemert78 Hicran57 folik asit kullanıyordum 2 aydir zaten bide bende kan pıhtılaşması var 3 genimde corasprin kullanıyorum hamileligin tam netleşsin igneye basliycaz bakalim inşallah
42betultasan42 Hicran57 valla bel ağrısı kassik ağrısı halsizlik sinirlilik uyku bunlar vardı bende hayla var hastaneye gittim gebesin dedi doktorum ama guatrim varmış oda çok yüksek çalışıyor dedi ilaç kullanıyorum ama düşük durumuda var tabi
42betultasan42 Ben Allah’ıma sığındım verende o alanda vardır bildiği tek korkum zehirli guatr olmasın ozaman ikimiz içinde tehlikeli bı süreç başlıyor
42betultasan42 Hicran57 bendede yok benim kanda çıkınca öğrendim ben herşeyi benim yoksa hiç bişey den haberim yoktu