Elif3333 bak anlamıyosun ya da anlamak istemiyorsun bilmiyorum olabilirde olmaya bilirdee dedim dimi 25 altını bile doktorlar gebelik yok diyor tabi ki artışa göre değişcek ben hiç yok hamile değilsin demedim ki ama ben 3 kimyasalı da böyle bu düşük değerlerle öğrendim ve üzüldüm o yüzden olmayabilir dedim