Hanifemert78 Sat 6 gün var dayanamadım kan testi verdim 8.6 çıktı bilmiyorum cikarmi dusermi aynı durumu yaşayıp hamile olan varmi
Bekledigimmucizemm Hanifemert78 daha çok yeni var hayırlı olsun 2 gün sonra tekrarlayın 2 katına çıkmış olması gerekiyor
minikmucizeemaak Hanifemert78 Bende 6 gün varken 12.58 ile öğrendim 2 günde bir takip ettim sizde öyle yapabilirsiniz
Aslii35 Hanifemert78 yani 25 ve altına gebelik var denmez aslında ama neden de olmasınn artış olursa vardır bir de erken test yaptığınızı düşünürsek umutsuzluğa kapılmadan 2 gün sonra aynı saatte aynı hastaneden testi tekrarlayınn
Hanifemert78 feyzanurkadir bende korkuyorum 2 düşük yaptim daha önce bunu da erken öğrenmek istedim daha çok stres yaşattı
Giztobello Hanifemert78 hayırlısı olsun ben iki gün sonra testi yinelediğimde 79 olmuştu sonra 4 gün sonra tekrar yaptım ve 783 çıktı sonra doktora gittim bir kaç gün sonra tekrar bakmak faydalı oluyor ☺️
FatmaB58 Sata beş kala 11 degerle öğrendim kızımı şimdi 20 aylık koca kız oldu hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🥰🥰
sevgiserkan Hayırlı olsun miniginiz ben adetten 3 gun once kan vermistim 4.9 ckmsti suan 5 haftalıgz saglcakla gelsin minikk 🩵