Rapunzel-25 Ruveyde ismim hani 7 gün gevikmisti benimde Hatice de vardı hamile olursak yazcaktik brbeimiz
Seyma5050 Rapunzel-25 yok onunda gecikmiş senin gibi 4gün önce felan yazmış burdamısınız diye senle beni etiketlemiş
Rapunzel-25 Seyma5050 aynen akışına bıraktım ya çevremdeki insanlar normal doğum yaptgn için diyo bu ay regl olmuycam herhalde bu gidişle nasıl oluyo blmiyorum ki ilk defa geliyo basima
Seyma5050 Rapunzel-25 gecikip gecikip sonra hamile kalınıyormuş canım eskiler öyle derler hiç stres yapma ne zaman olursa olsun bekle bkalım 😊