Sedoliko Pamuk benimde erken gebelik sizinki gibi şu an ama kaset testte görünmüyor diye çok üzüldüm. Umarım bende sizin gibi olumlu sonuç alırım 🙏🏼🥰
Meryeminannesi20 Seyma5050 var bence bariz gözüküyor yinede sabah ilk uyandığınızda mesela saat sabah 6-7 gibi tekrar test yapsanız gayet net çıkar gibi düşünüyorum
Ucankus Seyma5050 geç döllenme olabilir yumurtlama tarihini biliyor musun ya da ovulasyon testi yaptın mı çünkü bazen bu test yanıltıcı çıkartabiliyor bana hep çıkartır
Seyma5050 Ucankus canım geçen ay ben 16 gün sonra oldum adetim gecikti ilk defa normalde hep gününde olurum oyüzden bilmiyorum bu ay oyüzden 2 gün arayla ilişki yaşadık sanırım geç döllenme diye düşünüyorum
Rapunzel-25 İnşallah sen hamilesindir canım benim 11 gün gecikti iki gün önce negatif çıkmıştı hatırladın mi beni beraber bekliyorduk ya telefon segstddm ismim degisti