34+1 olduk. Normal istiyorum ama doğum korkum başladı her şeyi düşünüyorum normal de o acıyı bizzat yaşamak,sancıyı beklemek muayeneler, dikişler kanamalar. Sezeryanda ise ameliyat korkusu anestezi, ağrısı, dikişi, ilk yürüyüşü pansumanlar vs vs canım çok sıkkın ve gerginim kızlar yaa of