NidaEray merhaba , iç hastalıkları doktoru şekerinizi takip ediyor mu . Benimde gebelik şekerim çıktı 33 haftaya girdim arada yüksek çıkması sorun değil dedi. Beyaz ekmek, pirinç ,tatlı, paketli gıdalardan tamamen uzak dur meyveyi de yerken yoğurt kefirle yada kuruyemişle tüket o zaman çok yüksek çıkmıyor