Gizem_cetinbas madem bu kadar değerliydi bu dede neden kendi oğluna koymamış acaba. Demek ki söz hakkı vermediler aynısını size yasatmaya çalışıyor. Evet ismail çok güzel bir peygamber ismi ama burda annenin mutlu olması önemli sonuna kadar direnin bence ben olsam onlar kimliğe yazaa bile hitap etmem. Benim kuzenim var ayşenur ismini koymuştu annesi sonra babası bi geldi kimlikte jale yazdırmış şuan 23 yasında okul dışında jale bilen yok sizde öyle yapın