Kızlar 35 haftalık hamileyim eşim vefat eden dedesinin adını koymak istiyor adıda İsmail ama ben bunu kesinlikle istemiyorum bi tane daha oğlum var adı göktuğ ona yakın bi isim koymak istiyorum bunu söylememe rağmen hiç umursamıyor bide başıma gelen kayınvalidem arayıp dedenin adını koymazsan hakkımı helal etmem demez mi hepten çıldırdım kimseye lafımı geçiremiyorum gerçekten çıldırmak üzereyim zaten doğumum yakın onun stresi ayrı var bide bunlar beni strese sokuyor napıcam hiç bilmiyorum en son doğurmuycam o olucak 😔