ByzzS benimde çarpıntım oluyo en çokta yemeklerden sonra bişeyler yedikten sonra daha çok oluyo 35+3 olduk bizde panik atak var bende ondan oluyodu hamileliğimin ilk başlarında ama sonrasında tiroid ve kansızlık çıkınca onlarında etkisi oldu tabi o yüzden bi kan değerlerine baktır derim çarpıntı genelde çoğu kişide oluyo ve zararsız deniliyo eğer kalpte sorun yoksa tabi yada ailede kalp yoksa