Benim de dün nabzım 219′a çıktı cihazım var evde kendimi ölçüyorum zaten hiç yüzün altına düşmüyor benimkisi cihazı eşime taktık onunkini normal ölçüyor benimkini 200 ve üzeri hemen ambulans çağırdık ve beni hastaneye götürdüler ondan öncesinde eşim kan sulandırıcı iğnemi vurdu hastanede de kendiliğinden düştü böyle olduğunda mutlaka hemen acile gel dediler o gün bebeğime nst yaptılar onda çıkmadı. Vücutta kan yeterli olmayınca ya da herhangi bir kan hastalığı kalp kan pompalayabilmek için bebeğe kan gitmesi için hızlı çalışmaya başlıyormuş ve bu yüzden nabzım yükseliyor nefes darlığı çekiyorum