Zeymerr kahvesever__ biz dün kontrole gittik perşembeye kadar geldi geldi gelmezse cuma günü planlı suni sancıyla doğum olacak bakalım inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah
Ayseyllmz Sehermahsum7321 dikiş oldu mu zor muydu ? 34 hafta normal doğurdum dikişsiz kesisiz.. erken ilk çocuğumu ama 2.ye hamileyim eğer 39 40 da dogursam daha mı çok ağrı aci çekilir doğumda merak ediyorum da ?
Sehermahsum7321 Ayseyllmz her doğum farklıdır cnm bn 42 de doğurdum ama suni sancıyla oğlum 3.800 doğdu ve baya da şişmişti diye Bni kestiler her doğum bir değil yani şimdi 9 haftalık hamileyim BNde sonunu çok merak ediyorum oğlum gibi mi olacak acaba diye 😅
Sehermahsum7321 Ayseyllmz ilk doğumlar hep zor diyorlar ikincisi rahat oluyor diyorlar büyüklerimiz 😅
Zeymerr kahvesever__ şimdiden geçmiş olsun bir avazda doğar inşallah bebişiniz bende eğer perşembeden öncesi dese kabul ederdim. Kasıklarım iyi ağrıyor artık bakalım sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻🌸
kahvesever__ Zeymerr sende sağlıkla kucana al inşallah benimde sancılarım var bugün baya gelip gelip gitmiyorda 2.3 saat sürüyor
Zeymerr Sehermahsum7321 bakalım son 1 haftanın içindeyiz artık sağlıcakla gelsin anası iyice ağırlaştı😅
Ayseyllmz Sehermahsum7321 ben şuan 14 haftaligim yatarken belim ayakta belim aşırı agriyor zor yürüyorum acaba olmayan bel fıtığı.. hamilelikte ortaya çıkar mı ? Aşırı derecede ağrı oluyor sırt üstü asla yatamiyorum sol bacağım uyusuyorr ve ben hiç kilo almadım daha
Zeymerr Ayseyllmz belki fıtığınız vardır ama fizik tedavi doktoruna görünün isterseniz ben bel ağrısına dayanamayıp gitmiştim bir bant varmış adını unuttum şuan ondan aldırdı doktor onu yapıştırmıştı ağrı olan yerlere
Zeymerr Humeyraa12 aynı ya 😅 doktor 1 hafta verdi geldi geldi gelmedi cuma günü suni sancıyla alacak doğuma
Sehermahsum7321 Ayseyllmz benim 4 gebelik hayatta hamile olduğumu bilmezdim tabi iki tanesi düşük oldu şimdi ölüyorum başımı yerden kaldırmıyorum oğlum da 13 haftalık hamile olduğumu öğrendim gerisini sen düşün 😅