Zeymerr yarın 39+0 olucak çevremdeki insanlar ve kargaşadan depremin mutsuz hissediyorum aglama krizleri nefes darlığı… kimse bana anlayış göstermiyor ben herkese anlayış göstermem gerekiyor gi i tepkiler … mutsuzum endişeliyim kaygiliyim. Cok yalniz hissediyorum kalabalığın içinde yalancı kasılmalar iyice arttı ne yapacağımı bilmiyorum 😔