Ebraz Peki korkunun biseylere faydası var mı? Böyle yaparak kendine yaparsın yani başkasına bişey olmaz. İnsanlar gelecek hastaneye,belki annen eşin destek olacak ama o kadar. Gerisi sana ve bebeği ne denli istediğine kalmış bence. Sonuçta ilk doğuracak da son doguracak da sen olmiycaksin. İster sezaryen olsun ister normal tabiki bazı şeyler kolay değil,dünyaya yeni bir insan gelecek. Bence korkmak yerine dua edin. En güzeli bu 🌺 şimdiden hayırlı doğumlarimiz olsun inşallah 👶