Annesii23 Doktorumuz 12+2 de oğlunuz olacak demişti baya emindi bugün 13+5 te kesin kız dedi çok şaşırdık sizce daha sonra yine değişme vs olur mu kendimi bi ona bi ona hazırlıyorum belirsizlik sinir etti beni siz kaçıncı haftada öğrendiniz ?
Aysee1123 Annesii23 12+4 te doktorum net kız demişti yanılma olmadı bizde ama böyle şeyler olabiliyor malesef. 16-17 gibi giderseniz iyice netleştirirsiniz o zamana belli oluyor tamamen
Bebegim3444 Annesii23 o kadar cok değişen cinsiyet duyuyorum ki benm belli değil 12 haftada görünmedi ama detaylı ya girmeden ne deseler inanmayacam galiba ☺️
Annesii23 Bebegim3444 valla artık bende İnanmıyorum hiç bişey almam muhtemelen detaylı ultrasona kadar
Bebegim3444 Annesii23 aynı kafadayım. Tam belli olur oyle. Cok akrabamda tanıdığımda oldu koşa koşa gidip eşyaları değişen.
Annesii23 Cansut20 evet baya gösterdi hatta ben kordon mu acaba dedim o da yok Kordon böyle olmaz dedi
Cansut20 Annesii23 benim var pipi dedi gösterdi bacak arasından yukarıya bakıyor çıkıntı kesin erkek bu pozisyonda dedi 11+6 ikili taramada gittiğimde şuan 15.hafta tam
Cansut20 Bahar1011 11+6 da ikili tarama da kesin erkek yüzde 90 99 biseyler dedi bacak arası ultrason fotosu var Çıkıntı pipi yukarıya doğru bakıyor şuan tam 15.haftaym değişir mi bilmiyorum
Bahar1011 Cansut20 bana da ultrason da pipi gösterdi hatta çok net bende gördüm ama fetalda koz çıktı detaylıda da koz çıktı detaylıya kadar bekleyin bence hazırlık yapmayın