Joye 1cocuk Ben yurtdışında yasıyorum burada ilk ultrason 12. Haftada. Öyle keseyi görmek bebeği görmek kalp atışı duymak vs hiç yok. Bir kez kalbini duyabilir miyim dedim sadece çok kısa ve birkaç saniye diye açtı. Garklı bir ısı dalgası gönderiyor kalp sesi için ultrason. Ama tr de giç önemsenmiyor bu. Yani doktor yanlış bişey söylememiş.
Gunesdunyaa 5-6 haftalıkken banada dinletmemişti zararlı diye ama ilerleyen aylarda dinledik sorun olur demedi hiçbir doktor.
Cigdemtrnn 1cocuk düşük değil ama ilk 12 hafta özellikle önermiyolar. Kalp deliklerinin sebebi diye duydum. Attığı görülüyor zaten bir süre dinlenilmesede bir şey olmaz bence🙃
Deniizzz125 Banada doktorum dinletmedi ben orda görüyorum atan kalbi dedi banada gösterdi. 6. Haftada bebeği gördüm 12. Haftada tekrar gelebilirsin dedi belki büyüdükçe dinletebilir bir kaç saniye
Mom_83 Bana da ilk haftalarda dinletmedi yayılan ısı bebekte rahatsızlığa yol açabilir demişti, zaten ilk başlarda dışarıdan atışı gözüküyor ultrasonda o minik kalbin . İlk kez ikili tarama da dinledik o da çok az bence doktora güvenin elbet bildikleri var
baybarsmom 1cocuk ne alaka gerçekten 😂 kalp atısını kontrol etmesi gerekiyor ki bi anormallik var öı yok mu dinleyince niye dussun tovbe allahım ya. Ayda bir anca gidiyoruz zaten durmadan sabahtan aksama kadsr maruz kalacak değil. 2 sanıye bakıp kontrol ediyor doktorum
peri5860 1cocuk Bana da doktorun biri kalp atışını dinletmek otizme sebep olur dedi. Hastanelik oldum.gebelik zehirlenmesi yaşadım 😔 Aşırı üzüntüden tansiyonum çıktı resmen. Şimdi sürekli tansiyon takibi yapıyorum.
Gul2769__ 1cocuk yok ya ben kontrol gunlerimde bile gidiyorum hiçte risk deil çünkü o alette radyasyon yok için ferah olsun git başka doktora
Eemoom 1cocuk şaşırmadım 😅 devlette öyle maalesef. Bahaneleri de genelde aynı sanırım. Bende bir kere gitmiştim perinatoloji randevusu almak için. Dinletmedi zararlı diye. Devlet hastaneleri böyle yapıyor demek ki hep
filialunae Elif__oztrk Aynen zararı yokmuş ben de ev tipi usgler için yabancıların yorumlarına denk gelmiştim çok zararlı radyasyon var falan fıstık diye. Doktoruma sordum o da yok öyle bir şey öyle olsa biz mutant olurduk dedi 🤣
Elif__oztrk filialunae 😂😂😂 ay tabi canıım akşama kadar kaç tane hastaya bakıyolar zararı olsa bile bile ateşe atarlar mı kendilerini