1cocuk evet canım Benim doktorum bize dinletmedi dinlemek iyi bişey değil bana güven dedi çünkü Utrason cihazinda ultraviyole işin var ses dalgalarıyla çalişşyor o ses dalgası bebeğe frekans gönderiyor o frekans dalgası bebeğe zarar verebilir ilk aylar neden ayda bir kontrole gidiyoruz ilk üç ay bebeğin gelişim sürececi bebek yeni oluşuyor küçücük kalbi yeni atmaya başlıyor ve sen bu frekansla onu uyarıyorsun oda zarar verebilir kalbi durdurabilir bile devlette kesinlikle zaten doktorlar dinletmek istemiyor özelde dinletiyorlar doktorun tercihine kalmış bişey ama dinlememek daha faydalı gerek yok zaten atıyor mu atıyor bilmek insana yetiyor ilerleyen haftalarda doktor çok kısa dinletecek zaten bebek büyüdüğünde biraz son haftalar haftada bir artık mecbur kontrol yapılıyor ne kadar az ultrasona maruz kalırsa bebek okadar iyi bişey yani doktorun bilinçli biri güvenerek gidebilirsin bende sağlıkçıyım bu arada radyoloji teknikeriyim radyolloglarla çalişiyoruz o cihazı çok iyi biliyorum içiniz rahat olsun hekim kasaptan almamış diplomasını araştırsanız zaten bilgi sahibi olursunuz eskiden herkes dinliyormuş Amerika’da yapılan testler sonucu radyologlar böyle karar verdi utrasonun bebek üzerindeki etkileri araştırıldı cihazın çalişma prensibi var mantık çerçevesinde araştırırsanız zaten anlarsınız bilinçli hekimler bile bile böyle bir risk almak istemiyor artık ritim bozukluğu vb şeyler detaylı usg de zaten bakılıyor ilk aylar da bebeğin ritmine zaten bakılmaz yeni atan kalp gereksiz yere frekans gönderip kalbi yormaya gerek yok doktorunuzu tebrik ederim dinletmedi diye sorun yapmayın sakın en iyisi yapmış