Beti_07 Pinklove ben de devlete gidiyorum da eğer öyleyse gidip doktorumu azarlamaktan başka çarem kalmayacak fjfjf
naz_ozz Pinklove bebiş kilosundan dolayı sezeryan yapacağını söyledi canım doktor bende normal istiyordum ama hangisi bizim için sağlıklıysa doktor karar verecek artık yarın ama sezeryan yapacağını söyledi diğer hafta bakalım🤭😂
EmreBeyiBeklerken Pinklove senin yerine ben doğurcam heralde, 34 +1 im daha 😂 kontrol diye geldim nst de sancı çıktı serum yedim geçmedi derken yatışım yapılıyor doğurmayayım diye serum dayayacaklar bütün gece heralde 🤣 ama eğer acil bir durum olursa acil sezaryene alabiliriz dedi bakalım hayırlısı 🤷
Pinklove EmreBeyiBeklerken İnşallah vaktinde gelir canım. Açılmaya baktılar mı? Korkma şuan gelse bile sağlıklı olur. 34 haftadan sonra gelen bebekler sağlıklı doğuyor🥰
EmreBeyiBeklerken Pinklove küçük kızım 34 haftada doğdu önceden akciğer iğnesi yapılmıştı solunum sıkıntısı yaşamadı fazla, ama bu doğarsa yaşar diye korkuyorum doğmaz inşallah 🤲 açılma parmak ucu kadar dedi ama sezaryen olacağım o yüzden de kanala falan girmesin diye önlem amaçlı yatırmış olabilirler inmeye başlarsa alacaklar muhtemelen
birannis_ Pinklove 38+5 bende bekliyorum şuan az sancım var dua ediyorum gelsin diye artık duştan çıktım hala kasıklarimda sancı devam ediyor bakalım sonu ne olacak 🤷🏻♀️
ChemistrySK Bende 38+1 im hem cok sabırsızlanıyorum agrim sancim gelsede gitsem diye hemde şu venus retrosu cikmadan dogurmak istemiyorum ,ins 5 eylüle kadar böyle gitsin inş ,7 Eylül’de gelirse de tam süper olur🥰🧿
birannis_ Pinklove yok gelemedi yine beni böyle arada kıvrandırıyor sonra kesiliyor 🤦🏻♀️ şimdiden benimle dalga geçiyor doğunca nasıl olur merak ediyorum hiç gelesi yok ilk oğlum 39 da gelmişti bide bu daha erken gelir dediler neredeee 🤭🤭
ChemistrySK Pinklove valla pek anlamiyorum tam olarak ama egitim aldigim cok güvenilir nir hocam var retroda doğarsa zorluklarla mucadele edecek bir hayati olabilir ins retrodan sonra dogar demistiz bu retroda evlilik,soz nisan vs kesinlikle yapilmamaliymis yurumuyormus bu zamana denk gelenler felan o nedenle bende bebisim ins retro bitince gelmeyi secer diyorum anne yüreği iste🤭🤭
Youngmotherr Pinklove 40+3 de doğurdum ben doğurabildiysem siz de doğurursunuz 😂😂 biz yarın 1 haftalık oluyoruz bile