naz_ozz Pinklove bende 39+2 hiçbir belirti yok yarın doktor günüm yarın doğum şeklini konuşalım dedi bence pazartesi gün verecek devlet hastanesi bu arada
bendeanneoldum_ Pinklove 40+1 haftalık ama daha bişey sadece bugün alt tarafıma ağırı girip çıkıyo girip çıkyo yarın da kontrolüm var. Baklm ne diyck çok merak ediyorum artık doğmak istiyorum ama baklm rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
monarosamommy Pinklove Rabbim zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 darısı başıma daha çok var Allahin izniyle hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar nasip olsun🤲🏻
5melekannesi Pinklove bizde bugün öğrendik ki 3800 olmuş 1 hafta sonra çağırdı 4 olursa alırım hemen sezeryana dedi Allah sonumuzu hayır etsin 😂
Pinklove 5melekannesi En korktuğum şey🥴 Salı gündü bende usgye giricem umarım 3848301 kilo olmamıştır fjfkfkd
monarosamommy Pinklove Amin insAllah canım 🤲🏻🌸 Allahın izniyle senden başlayalım güzel doğum hikayesi dinlemeye insaAllah🌸