Bussraablg riskli bir gebeliğiniz yoksa 12. haftadan itibaren ayda 1 kez kontrole gidiliyor. ben en son 16. haftada kadın doğum doktoruma gittim. yarın 23. haftalık olacağım🙏 bir kaç hafta daha gitmeyi planlamıyorum. zaten 20. haftada perinatolojide detaylı ultrasona girmiştim, kendi doktorumda sonuçları whatsapptan gördü. gitmeye gerek duymadım.