Bussraablg Kızlar bir sorum olucak ne sıklıkla bebişleri görmeye gidiyorsunuz ben 17 haftalık oldum ayda 1 gidiyorum kayınvalidem sende sürekli hastaneye gidiyorsun her dk hastaneye mi gidiliyor diyor :/
Asya011 Bussraablg bende ayda bir gidiyorum canım. Benimkiler de aynısını söyledi biz anlardık hamile olduğumuzu doğana kadar kimse bilmezdi vs 🙄 bende ozamanla şu an bir değil dedim , yediğimiz içtiğimiz hersey hormonlu her an birsey olabilir doktorum bu şekilde söyledi dedim sustular. Cahillik işte 60 sene önceyle şu anı karsılastırıyorlar
Bussraablg Asya011 Asya011 kendi zamanlarıyla kıyaslıyorlarda insanın canını sıkıyor birde parasal yönden bakıyor benimki her gittiğinde para veriyorsun diye iyi bari doğurana kadar hiç gitmeyeyim 🤭😂
Ozlem2505 Asya011 ayy banada aynısını söylemişti kayınvalidem bende senin zamanında imkan yoktu bir şey yoktu normal şimdi herşey var niye gitmiym dedim çok biliyorlar gerçekten 😤
Shinepearly 30.haftaya kadar ayda 1 gittim , 30.haftadan sonra 2 haftada 1 35.haftadan itibaren haftada 1 e düştü , 38.haftadayım 39 dan sonra 2 günde bir. Kaynanalar cahil cahil konuşmasın
sumeyyeee_ Bussraablg ilk zamanlar ayda 1 oluyor genellikle zaten son aylarda 15’te bir çağırıyor doktorlar. Doğuma yakın haftada bire düşüyor☺️
AsELinAnneSi__ Bussraablg Ayda bir gidiyorum bende 26 haftalıgiz tahlil haftalarına göre biraz erken veya geç çağırdığı oluyordu ayriyeten su kayananalar beni bitiriyo ya hiç takilma canım benimkide bir hamile sensin diyordu😂💓🌈
Beyzanrrr Bussraablg bende ayni doktor ne zmn söylerse ozmn gidiyorum Ağustos başı gitmiştim Eylül basi gel dedi bekliyorum daha
Bussraablg Beyzanrrr benimde öyle ay da bir gel dedi diyorum doktor ayda bir gel dedi tabi der diyor para alacak 2 hafta da bir de gel der diyor 🤭
Dilogunes-1 Bussraablg oooo senin haftaların da her hafta hastaneye gidiyordum. Şimdi 33.haftadayım 10günde bir gidiyorum. Gitmeyince içim rahat etmiyor maalesef
Senayuzuntas Bussraablg Bn hamileliğimin başından beri 2 en dazla 3 haftada bir gidiyorum biraz sıkıntılıydı ideali 1 aymış tabi ama zaman yaklaştıkça 3 2 derken su an bn 35 deyim her hafta gidiyorum
aysegullozdm Bussraablg kayinvalideler hep öyle canım benimkide öyle ama sen takılma onun çocuğu değil sonucta doktor ay da bir kere diyor bana da gitmek zorundayiz ilaç değiştiriyor falan insan merak ediyor evlat sonuçta 🥰