MehmedinZeynebi bende 27+5 im ama bence bebeğin cinsiyeti ile alakası yok. İlk gebeligimde hamile olduğumu bile hissetmiyordum o kızdı. Şimdi erkek bebeğe hamileyim yerimden kalkacak halim yok hafta içi zorla çalışıyorum hafta sonu akşama kadar yatıyorum. Ev ve iş arası yaşıyorum hamileliğimin başından beri. Bence sıcaklar cinsiyetten daha önemli