snmtrhn diger yorumum yarim kaldi ev temizliginmizide yavas yavas bitircem insallah 33+2yiz bugun ocak basi gibi gozukuyor dogum sezeryan olacagim icin Yataginida park yatak oldugu icin doguma bi kac gun kala kurcam oda yapamadim yatagimin yaninda olacak yatagi ilerleyen zamanlarda kizimin odasindaki hissesini alip yerlestirmeyi dusunuyorum 😂😂