ozlmkryl33 Edaaybuke bende 3 ay önce 2. Doğum yaptım bağlatmak istedim bağlamadı yaşım genç diye yaş 28
ozlmkryl33 Bsrblr taktırmadım ama bende onu düşünüyorum ve araştırıyorum 3 sene koruyormuş ve kordon bağlatmadan sonra en güvenilir yöntemmiş 3 bin TL bi ücreti var
Feyzabeyoglu ozlmkryl33 ne kadar sacma yaa internette 18 yasini geçmiş olmak ve es imzası diyo. O doktora neymiş yani benim baglatmak istememdennn Sinir oldum aşırı
Elfve Benim kazayla oldu 3. Bebeğim bağlatayım diyorum ama kafayı yicem. Normal doğum olduğu için açık yöntem ameliyat oluyormuş o da sezeryan gibiymiş zormuş iyileşmesi. Hapla bağlatmayla iğneyle hamile kalan dolu valla billa kafayı yicem ya
Damla Elfve bence bostan yere bıçak altına girme ne güzel normal doğum yapmışsın hem sen hem eşin korunsun
Yazmelegi_ Damla bende güvenli korunma yöntemi arıyorum inşallah buluruz sizin de dediğiniz gibi iyileşmeden hamile kalmaktan korkuyorum
Damla Yazmelegi_ evet benim ameliyat sonrası çok zor geçti bide o yüzden çok korkuyorum kesinlikle yakın olmamalı zaten iç dikişler 6 ayda iyileşiyormuş
guzelanne01_ Yazmelegi_ hissetmiyorsunki elinle dokununca anlıyorsun oda belli bile değil,zorluk 0 0 0
Evremoz guzelanne01_ deri altı implant ile regl ler tamamen bitiyor mu acaba ? Ben reglim kesilsin istemiyorum, hu doğal Bi döngü ve bu döngü devam etsin ama aynı zamanda korunuyor olayım evli değilmiş gibi
Luzumuyok guzelanne01_ ne zamandır kullanıyorsunuz, onun de eksikleri hormonları bozuyor kimisi adeti kesiyor diyor siz sıkıntı yaşadınız mı
Simay13 Damla Bendeee. Ama garantili ise diğer korunma yöntemlerine göre korkuyu bir kenara atmaya hazırım valla. İkinciyi yaptım. Yeter🙊 üçüncü korkusu sardı icimi
Betustrkmn yesimm0 ben daha önce spiral kullandım kiminin vücudu kabul etmiyor benimki etmedi. Enfeksiyon yapıyor. Birdahada asla taktırmam. 😏
Elfve Beyzacengiz69 bağlattıktan sonra nasıl olduğunu yazar mısınız. Kapalı mı açık mı olacak ameliyat
aycanerbas Beyzacengiz69 merhaba bağlattınız mı nasıl geçti ağrı sızı oldu mu nelere dikkat etmeniz gerekiyormuş ne kadar ücret ödediniz 😊