yesimm0 Eltim spiral le hamıle kaldı kayma falan da degıl düşmüş dırek resmen , ilki 40 lıyken taktırdı 15 aylıkken bebegı hamıle kaldı
Bende taktırmıştım onada guvenmıyorum bana yaramadı kanamam cok oldu çıkartırken ebe dedıkı kaymış bu zaten iyi hamıle kalmamışsın dedı 1 sene durdu benımde