seymaemrullah43 bende de 6. 8. ve 13. Haftalarda kahverengi lekelenme oldu ama doktor çok önemli göremedi yerleşme kanaması dedi bir de progestoron hormonunu o haftalarda plesanta üretmeye başlıyormuş ondan da olabilir ben hiç endişelenmedim şuan 26 haftalık olduk iyiyiz bi sıkıntım yok yine doktorunu telefonla bilgilendir