seymaemrullah43 canım bence hiç beklememe doktoruna git benimde kahverengi lekem gelmişti doktorumla görüştüm progestan verdi hemen sadece Akşamları içtim , 1hafta sonra falan 7.haftamda çok fazla kanamam oldu dedim kesin düştü bebeğim ama acile gittiğimizde kalp atışlarını dinlettiler hemen düşük önleyici iğne vurdular progestan hapına sabah akşam olmak üzere hala devam ediyorum şuan 13+5’im. Bence aksatmadan doktorunla görüş hiç olmazsa için rahat eder. Bir de doktorum şey demişti, hamilelerde ilk 3 ayda her 5kadından 3ünde bu tarz lekelenmeler oluyor korkma vs diye konuşup rahatlatmıştı 😇