Fatos43 mart-nisan 0-3 alırım da mayıs-haziran 3-6 alacağım. Havalar anca temmuzda ısınıyor. Bunlar uzun kollu vb olacak. Yazlıkları ise 3-6 almayı düşünüyorum, bebekler büyüyor hızlı Bi şekilde. Sonra bakacağız, zaten gelen hediyeler de olur. Sonraki kışa güzel Bi alışveriş yaparız