Fatos43 benim de aynı, 13+6, Şubat sonu gibi gözüküyor doğum. Valla 2 tane 5li takım, ağız mendili, çorap, zıbın filan aldım, denk geldikçe 1-2 alıp atıyorum kenara 😀 beşiği, ana kucağını vs son haftalara doğru almak istiyorum, gerçi belli olmaz kafama eserse alırım da 😂 Cinsiyet belli mi ?