Kaykinadile Dlnky her i ay test yapıp kafanı takarsan o stresle olmaz vücut rahatlasın akışına bırak baktın 10 gün gecikti adetin 11. Gün yap testini
_Abdullayeva5_ @"Dlnky"4 HAFTALIK oldum canım və halada korkuyorum biraz sorunluyumda ilk hamiləliyimden dolayı aynı şeylər olmasın diye erkən gittim hastaneye
luvlymamacita kotu dusunme, umutsuzluga kapilma sakin. elbet Allah bir gun nasip edecek, strese girersen daha zorlu bir surec yasarsin, icini ferah tut, tez zamanda bebisini kucagina al insallah guzelim 💕
_Abdullayeva5_ Amin canim biz kuzeniz esimle ama napalim sevdik bir birimizi Allahım sağlıkla kucagimiza almayı nasip edər insAllah. Eşim çok destek oluyo bana o olmasa toparlanamazdim ilkində simdi də nazimi çekiyor hep biktirdim herifi😂
Asyabuse Dlnky evet canım arkadaşım dediği gibi ovülasyon testiyle kontrol et yumurtlamanı herkes aynı zamanda yumurtlamıyor benim arkadaşım 1 seneye yakın öyle denedi olmadı meğer kız adetten çok kısa bir süre sonra yumurtluyormuş. Yumurtlamayı da uygulamaya göre falan diye işte aşağı yukarı hesapladığı için o günlerde hiç ilişki bile yaşamıyorlarmış
Bsraa9595 Dlnky Canım benimde bat 26 sı bende dün yaptım erken gebelik testi negatif çıktııı 🌸 ilk denememizdii. Nasip diyorum Allahın izniyle bizler de anne olacağız 🙏🏼 Yazan arkadaşların yorumlarını okudum da ovulasyon testi alarak takip etmek çok daha mantıklı 🙏🏼 Bende senin gibi bu ay uygulamadan takip ettim çünkü reglilerim hep düzenlidir. Ama sonraki aylar için test yaparak takip etmeyi düşünüyorum