Dlnky ve üstelik ben ovulasyon takibi bile yapıyordum, adetim düzenli şu zaman olurum ovulasyon şu zaman çıktı gibi aşırı takmıştım iki kaybım var çünkü ama bu işin kilit noktası stresmiş bunu anladım coook ferah tutun içinizi Allah en kısa zamanda pozitifi gördürsün amiiin 🧿🙏 erken test yapmayın dayandığınız yere kadar dayanın