Hzzz sağlık ocağında yapıldı 3 aylık 5.7 çıktı sanırım sınırda 😢doktor ondan dedi ölç bakalım yüksek cıkıyor heralde ,ben de Bebek küçük kalmış diye sanırım şeker yapan şeyler yiyorum kuru üzüm incir üzüm felan bunlar çocuğu besliyormuş Buda yükseltiyor ne yapacağımı şaşırdım nerden tutsam elimde kalıyor 🥹