Feyzabeyoglu Dunyammmm kaset test için sanırım adet günün gecmesi gerekiyormuş o zaman görünürmüş Benim gecikmisti hatta 8 gün o zaman bile silik çıkmıştı testim
rabiaozcans Dunyammmm fotoğraftan anlamak zor, benim adete 5-6 gün varken çok silik çizgiydi flash tutunca belli oluyordu. direkt gittim kan verdim pozitif çıktı. siz eğer ikinci çizgiyi görüyorsanız kan verebilirsiniz
Aysnr11 Dunyammmm Sanki var gibi çok slik daha çok yeni hamilesin bence 😊 En iyisi kan ver netleşsin 🌸
hayalim35 Dunyammmm bnm de ilki böyleydi adet günü ilk idararla tekrar yaptım pozitif çıktı adet günün geçti mi canım
Dunyammmm hayalim35 hayalim35 yok gecmedi bat 26 canm 😊 vqla bu silik olaylarından ben anlamiyorum kızıma hamileyken adeti 2 gün geçmişti kaset testte koyu çizgi ile ogrenmistm 🤭
Dunyammmm rabiaozcans adetim gecesinde belkide olurum silik çizgi çıkınca bazıları diyor adet oldum oyuzden umitlenmekde ostemiyorm Bi cumartesi günü gelsin bakalm
Dunyammmm Sedoliko Ay bilemedim ki kuruduktan sonra net gördüm ama oyuzden yanılma payı olabilrmi dye endişe ediyorum adet günü yaklaştıkça insana yokmuş gbi geliyor halbuki Bi kızm var ama işte 🤭
hayalim35 Dunyammmm evet adetten bir gün önce de çıkıyormuş bn bekledim bi gün daha ve ilk idrar daha net çıkıyormuş sabahın 7.30 u test yaptım🤭
Dunyammmm hayalim35 çok iyi 🧡 benm ilk attığım erken gebelik testinde kuruma çizgisi olablrmi bugunbaktm çizgi iyice beli yani yaniltirmi diye korkuyorm erken gebelik testinde hc kuruma çizgisi gormedm şimdiye kdr
hayalim35 Dunyammmm erken gebelik testi yapmadım hiç canım sen birazcık sabret yapma güzel sonuçlar alırsın inş
Leylmom Dunyammmm yaptın mı tekraar. Bunda bende silik gördüm . Benim ilk böyleydi 3 gün sonra çok net belirli çıktı
Dunyammmm Leylmom bugün yaptığımız atmıştım konuşma arasına Buda silik gbi qma bilemedim kuruma çizgisi olablrmi diye [[img]https://i.(https://)