Saçma değil güzel isimler ancak iki L olması biraz telaffuzu zorlaştırıyor gibi ama surekli kullanacak sizzsiniz bi sure sonra dil ve kulak alışır muhtemelen tabi ikisini birlikte kullanmayi düşünüyorsaniz. tek kullanirsaniz zaten sıkıntı yok burda önemli olan sizin beğenip benimsemeniz gerisini sallayın her isim herkese ayni ayni guzellikte gelmez bunda isim geçmişi de etkili, görüş etkili, alışkanlık etkilii o yuzden kimseyi takmayın kendi fikriniz onemli olan.