busranur02 Bir düştüğüm var. İkinci gebeliğin 6.haftamdayim kese 12 mm kalp atışını haftaya duymamız lazim dedi. Bu durumu yaşayan varmi geç duyan sonrasında olumlu devam eden…
Bussra_1809 busranur02 bende 6+3 de kalp atışı duyuldu ama olması gerekenden düşüktü haftaya tekrar gel dedi doktor dün kahverengi lekem oldu bugün çağırdı umarım kötü bir şey yoktur sizde içinzii ferah tutun
Gamzeramo busranur02 bende gecen sene bi düşük yasadim suan 12 haftalik hamileyim ama doktir bana kalp atisini dinletmedi neymis bebege zararliymis yarn ikili taramaya gitcem ordan ozele giderim diye dusunuyorum
Cananbzkrt Benimde normalde 5 haftalik olmasi gerekirken 6 haftalikmis ama kalp atışlarını duyamadık. Benimde ilk gebeliğim düşük oldu şimdi bir oğlum var yeniden hamileyim ama inşallah duyarım kalp atışlarını c.tesi tekrar gidicem
nurcan05 Benimde 7+0 oldum bugün 2 gün önce gittim keseyi gördük bir hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi detaylı kan ve idrar testi istedi sonuçlarımada bakacak gidince
busranur02 momlife10 bu geç döllenme ne oluyor ya sıkıntılı Bi durum mu haftaya çağırdı ama zaman geçmiyor duyulması lazımdı filan dedi geçte duyulabilir sorun yok dedi kesemez 12 mm mesela biraz daha büyük olabilirdi dedi sizde nasıl oldu
Bussra_1809 busranur02 kalp atışını duyamadık malesef gözüküyordu sadece alalım dedi cuma günü alacak ama ben başka bi doktora gideceğim
momlife10 busranur02 geç döllenme kötü birsey değil benimde kesem bebekten buyuktu pazartesi kontrolum var
Ayseanneeee Bussra_1809 kahverengi akıntı düşük mü oluyor.cok üzüldüm Rabbim yeniden nasip etsin size de.Bende çok korkuyorum şimdilik bı seyim yok mide bulantılarım göğüslerim sızlıyor normal seyrinde ama emin de değilim hormonlardan dolayı devam edebilirmis bebek yaşamıyorsa bile.
Ayseanneeee busranur02 şuan onunla cebellesiyorum 6+1 iken gittim duymadilar hem normal hem vajinal, pazartesi gel dedi bakacak bı daha hala kalp atışı yoksa kürtaj dedi direkt sinirlerim bozuldu su günler geçmiyor bana
azragonul busranur02 benim bildigim 2 aylikken kalp atislari dinleniyor 6 haftalik daha iki ay olmamis ki