Betustrkmn Kızlar selam herkese 😊 kaç haftalıksınız? İzmirin neresinden ve hangi hastane/doktora gidiyorsunuz 🤗 Biz 27+5 haftalığız erkek bebeğim. Karşıyakadayız. Can hastanesine gidiyoruz. Doktorumuz Mehmet BAL🌺
Rulina Betustrkmn bizimde erkek alsancak duygu özkale okyay doktorum doğumumda nasip olursa egepolde olacak 🥹
Bir_Fani 18122022 Ödemiş canım memleketim 🥰 bende ödemişliyim Manisa’ya gelin gittim 5+4 ege üniversitesine gidiyorum Rabbim hayırla sağlıkla nasip etsin inşallah hepimize de
Sinem1925 Cgdmbln 20 haziranda hakan bey cannniimm doktorumm dogumumu yaptı çok iyi bir doktor sağlıkla kucağınıza alin inşallah 🥰🥰🥰
Merve_vrl Betustrkmn Aleyküm selam 😌 ben de 32+3 e girmiş bulunmaktayim kızımla 🌺 Ekol Hastanesi - Gürsoy Pala takipliyim 🌺 Karşıyaka/Örnekköy de oturuyoruz.
mavitrn Merve_vrl canım Gürsoy pala perinatoloji uzmanıymış ayrıntılı ultrason çektirdin mi nasıl memnun musun