melikemstf 14 haftalık hamileyim kıyafetlerim olmuyor tayt giyiyorum sıkıyor ne giyeceğimi bilmiyorum sizler ne giyiyorsunuz 😞
AsELinAnneSi__ melikemstf Ayarlanabilir hamile pantolonu aldım ve genelde bol giyindigim için herseyim oluyor ince kumaşlı üstler tercih edebilirsin penye şal rahat oluyor eğer başörtülü iseniz ama tercihim genelde evden cikmamak sabahları 26+2 yım😂🥵
Kubrademirli melikemstf benimde kıyafetlerim olmamaya başladığında büyük beden keten yazlık pantolonlar almıştım yaz başı sonra bol elbiseler aldım tüm yazı onlarla geçirdim hamile kıyafetlerini pek sevemiyorum ben şuanda 34 haftalığız 🥹
[silindi] Bende beli lastikli etekler giyiyorum birde tulum almıştım, kışında hamile pantolonu alırım onunla atlatırım 😅
Nazalex melikemstf 20. Haftaya kadar kendi kıyafetlerim çok rahat oldu hatta kimisi 22 ye kadar. 14 biraz erken değil mi ya
Baharoloji melikemstf lcw den hamile taytı alın üzerine de oversize tişörtler çalışmıyorsanız en rahatı oluyor şuan eşimin tişörtlerine de sardım :)
Mutluanne66 YigitPoyrazMomm valla ben de aynı adamın dolabında adam akılı tişört kalmadı giyom rahat rahat kendimi işe veriyorum o da hep çamaşır suyu oluyor o da bu tişörtum ner de deyince küçük bir mahsum bakış atimda anliyo adam da bıktı valla
Happymomme melikemstf elbiseler dışında hiçbir şeyle rahat edemiyorum, evde de elbise gecelikler yine
Gam Trendyol artış markasının fitilli hamile taytı mükkemmel 😍 38. haftadayım lastiğini söktüm hala giyiyorum
YigitPoyrazMomm Mutluanne66 aa neden kıyafet sizden önemli değildir ya eşim hiç öyle değil senden önemlimi diyor ama dikkat ediyorum hamile kaldım günden beri evde şort askılı dışarı da onun kıyafetler😄
Nur-kaynak melikemstf 36 haftalıgım hiçbirsey olmuyo çok sinir oluyorum bazen sinirden ağladığım bile oldu dışarı çıkarken full elbıse evde şort atlet
Ilkay08 Bitane hamile taytı aldım üsünede bi kaç tişort bide elbise onlarla idare ediyorum fazla bişey almak istemiyorum doğumdan sonra eski halime dönücem boşa kalamaın aldıklarım
Ebru-29 melikemstf 14 hafta çok erken yahu kıyafet olmaması için. Daha göbek bile çıkmıyor gaziniz olabilir