Sedabcksz evet 31 temmuz da oldum bende 38+4 de hiç ameliyat olmamış biriydim anestezi falan ilk defa aldım korkuyordum ama o kadar sakın kaldım ki Allah bir güç veriyor gerçekten korkma hiç yani o bebek ordan çıkacak sonuçta doktorlarda zaten bunu sürekli yapıyorlar kasma hiç ben bi giderken ağladım birde oğlumu görünce 🥰 ağrı olarak da bel ağrısı kalıyor diyorlar iğneyi olurken kasılmakla alakası var bence benim şükür ağrım kalmadı baş ağrısı için nescafe tükettim yanında hoşaf götürebilirsin ilk gün sıvı besleniliyor bu şekilde